Who is Not Without Sin

ORCELGAME.IR

” سوانسون: من از نصیحت شما استفاده کردم، قربان، از نصیحت شما استفاده کردم.
آرتور: پس بالاخره خدایت تو را ترک کرده است. “

Orville Swanson and Arthur Morgan

Who Is Not Without Sin یک ماموریت در Red Dead Redemption 2 است.

بازی

شروع

Flatneck Station

پایان

Horseshoe Overlook

داده شده توسط

Orville Swanson

مکان

Bard's Crossing, The Heartlands

جایزه ها

N/A

دید کلی مرحله

آرتور می رود تا بفهمد کشیش سوانسون در ایستگاه فلتنک چه می کند.

داستان

آرتور به ایستگاه فلت نک می رسد تا به دنبال کشیش سوانسون بگردد. او او را فراتر از مستی پیدا می کند و با دو مرد به نام های لوتر و ماروین پوکر بازی می کند. پس از غش، لوتر از آرتور می خواهد که دست کشیش را بازی کند.

اگر آرتور این کار را انجام دهد، تا زمانی که یکی از آنها از بین برود، تا زمانی که پنج دست بازی شود، یا اگر بازیکن تصمیم بگیرد به سادگی بازی را ترک کند، با مردان پوکر بازی خواهد کرد. آرتور بلند می شود تا برود و متوجه می شود که سوانسون رفته است.

آرتور به دنبال او می گردد و او را در حال کتک زدن مردی می بیند. آرتور با مرد مبارزه می کند و او را شکست می دهد، سپس چوپان مجاور را که مبارزه را دیده بود تعقیب می کند و او را از گرفتن قانون باز می دارد. سپس کشیش روی پل راه آهن دیده می شود و پایش در ریل گیر کرده است. آرتور روی پل می دود و به سختی موفق می شود او را از قطاری که در حال عبور است نجات دهد، پس از آن سوانسون از آرتور به خاطر مشکلاتی که ایجاد کرده عذرخواهی می کند و دوباره بیهوش می شود. آرتور سوانسون را به کمپ برمی گرداند و او را در چادرش رها می کند تا آن را بخواباند.

اهداف مدال طلا

  • Win 2 hands of Poker.
  • Return the Reverend to camp within 2 minutes and 5 seconds.

فوت شدگان

  • غریبه (اختیاری) – می تواند توسط آرتور برای محافظت از سوانسون کشته شود.
  • چوپان ناشناس (اختیاری) – می تواند توسط آرتور کشته شود تا از گزارش جنایت خود جلوگیری کند.

شکست ماموریت

ماموریت شکست خواهد خورد اگر بازیکن:

  • به کشیش سوانسون حمله کند، بکشد یا رها کند.
  • به کشیش سوانسون اجازه دهد که کشته شود.
  • به شاهد اجازه فرار دهد.
  • اسب خود را  بکشد یا رها کند.
  • بمیرد.

چیزهای بی اهمیت

این ماموریت به طور خودکار در دومین ماموریت فصل 1، “Enter, Pursued by a Memory” ادامه خواهد یافت.
تنها حضور خاویر اسکوئلا در این ماموریت درست قبل از ظاهر شدن عنوان فصل روی صفحه است. او از پشت دیده می شود که در کنار میکا سوار بر واگن سوم کاروان می شود. اگر بازیکن به داخل کابین دچار مشکل شود، خاویر هیچ جا دیده نمی شود. این احتمال وجود دارد که او نیز مانند جان و میکا در حال پیشاهنگی بوده باشد، اگرچه از آنجایی که او تنها یکی از سه نفری است که ذکر نشده است، غیبت او به احتمال زیاد نادیده گرفته شده است.
نشانگری که جسد دیوی را نشان می دهد روی مینی مپ دیده می شود، اگرچه دیدن جسد او از پنجره ها غیرممکن است.
اگر وارد کابین شود، بازیکن می‌تواند جسد دیوی را ببیند و همچنین به همه اعضای باند داخل آن سلام کند. برای ورود، بازیکن باید اسب خود را در سمت چپ در پیاده کند و در حالی که به جلو رفتن ادامه می دهد، بلافاصله به نمای اول شخص برود. این باعث باز شدن در می شود و ورود آرتور را ممکن می کند.
از پچ 1.14، انجام این اشکال غیرممکن است.
چارلز بعد از پایان کات سین، درست در کنار در مقابل سوزان می ایستد.
پس از خروج از انبار برای ضربه زدن به اسب، دیگر امکان ورود به آن وجود ندارد زیرا یک دیوار نامرئی وجود دارد.
اگر آرتور از اودریسکول بگذرد، دومی دوباره در ماموریت “دوستان قدیمی” دیده می شود.
اسب O’Driscoll را می توان دید که در بیرون انبار منتظر اوست.
اگر بازیکن پس از اینکه آرتور از او دریغ کرد، از حالت‌ها برای دنبال کردن اودریسکول استفاده می‌کند، می‌توان او را در حال عبور از کولتر و سوار شدن در اطراف دره بزرگ دید.
در اولین خطوط Hosea ذکر شده است که در زمان انجام ماموریت، ماه می است. این بدان معناست که وقایع شش فصل اول احتمالاً از ماه مه 1899 تا اواخر سال اتفاق می‌افتد و فصل 2 احتمالاً در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن 1899 شروع می‌شود.
همچنین، اولین خط او، “اگر ما به زودی متوقف نشویم، همه خواهیم مرد” همانی است که آرتور در “چنگال در جاده” به یاد می آورد اگر افتخار او بالا باشد.
اگر در طول تیتراژ ابتدایی به نقشه نگاه کنید، نماد میکا با کاروان قابل مشاهده است، حتی اگر میکا قبل از کات سین به جلو فرستاده شده بود.
در حین پرسه زدن آزاد قبل و بعد از سومین ماموریت فصل اول، آرتور ممکن است پیشنهاد دهد اسبی را که از انبار برداشته بود به سادی بدهد، اما سادی خواهد گفت که این اسب متعلق به اودریسکول است و اگر او آن را بکشد اهمیتی نخواهد داشت. .
خلاصه ممکن است در طول این ماموریت قابل دسترسی باشد، اما پس از آن قفل خواهد شد و تا “The Aftermath of Genesis” قفل خواهد ماند.
صحنه آغازین کاروان گروه در حال عبور از طوفان برف در واقع خارج از نقشه اتفاق می افتد. این منطقه در شمال غربی Spider Gorge از مرز نقشه گذشته است و بازیکن فقط از طریق اشکالات یا تغییرات می تواند دوباره از آن بازدید کند.
سخنرانی دلگرم‌کننده داچ در کات سین آغازین توسط او تکرار می‌شود، البته با تغییرات جزئی، زمانی که باند اردوگاهی در Horseshoe Overlook برپا کرد.
اگر آرتور در جریان تیراندازی با اودریسکول ها خلع سلاح شود، نمی تواند اسلحه خود را بردارد. با این حال، اسلحه در طول صحنه زمانی که او وارد انبار می‌شود، دوباره بازپخش می‌شود.
این تنها ماموریت در بازی است که اسب یکی از اعضای باند (تایما، اسب چارلز) قابل سوار شدن باشد.
اکثر سکانس آغازین بازی می‌توانست از فیلم جنایی Reservoir Dogs در سال 1992 الهام گرفته شده باشد، اولین کارگردانی کوئنتین تارانتینو، که درست پس از پایان یک سرقت بزرگ آغاز می‌شود.
اگر آرتور عکس عروسی سادی را بردارد، داچ می‌گوید هر چیزی را که نمی‌تواند استفاده کند را بگذارد. آرتور همچنین خواهد گفت که “حرامزاده بیچاره” باید قبل از قتلش ازدواج کرده باشد.
اگر آرتور با شلیک به یکی از آنها از داچ در برابر اودریسکول ها محافظت نکند، میکا به جای آن این کار را انجام می دهد.این عنوان به نوعی ارجاع به یوحنا 8: 7 است که از عیسی در مورد زن گرفتار شده در زنا نقل قول می کند: “هر یک از شما که گناهی ندارد، اولین کسی باشد که به سوی او سنگ پرتاب کند” (NIV).

قبل از شروع ماموریت می توان ماروین و لوتر را با استفاده از دینامیت کشت.

اگر در حین حمل سوانسون با اعضای باند احوالپرسی کنند، در مورد حالت مستی او نظر می دهند.

به نظر می رسد که شانس برنده شدن در بازی پوکر در این ماموریت همیشه به نفع بازیکن است. آرتور معمولاً یک دست برنده دریافت می‌کند، که باعث می‌شود با بازی کردن، چند دلار به دست آورید. از آنجایی که چالش‌های محیطی را می‌توان در طول بازی‌های مجدد ماموریت تکمیل کرد، بازی مجدد این ماموریت برای آخرین چالش قمارباز (برنده شدن ۳ دست پوکر متوالی) می‌تواند شکست آن را آسان‌تر کند.

حتی اگر آرتور موفق شود هر یک از این دو بازیکن را از بین ببرد، مانند یک گیم پلی معمولی میز را ترک نخواهند کرد.

اگر بازیکن اسلحه خود را به سمت دو مرد در ایستگاه قطار نشانه بگیرد، آنها دستان خود را بالا می برند و شروع به فرار می کنند.

اگر غریبه ای که به سوانسون حمله می کند نادیده گرفته شود، سوانسون را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار می دهد و در ماموریت شکست می خورد.

کشتن غریبه باعث کاهش افتخار نمی شود، اما کشتن شبان باعث کاهش افتخار می شود.

اگر آرتور ببیند که سوانسون بعد از اتمام «یک زمان آرام» در ریل قطار در هم پیچیده شده است، آرتور نظر خواهد داد که به او یادآوری می‌کند که او و لنی در وضعیت مستی مشابهی هستند و همچنین به یاد می‌آورد که در همان ایستگاه از خواب بیدار شده است. که سوانسون در آن حضور دارد (اگر بازیکن توانست از دستگیری توسط قانونگذاران فرار کند).

اگر پل راه آهن در دید آرتور باشد، دوربین روی سوانسون که روی آن راه می رود فوکوس می کند. با این حال، اگر چیزی مانع نما شود، یک صحنه کوتاه پخش می‌شود که سوانسون را روی پل نشان می‌دهد تا بازیکن بداند کجا باید برود. حتی اگر کات سین پخش شود، آرتور به طور خودکار می‌داند سوانسون روی پل است، با وجود اینکه او را در آنجا ندیده است.

اگر بازیکن قبل از اینکه سوانسون را از قطار نجات دهد، جسد غریبه ناک اوت شده را بردارد و روی اسب بگذارد، جسد غریبه به جای اینکه روی اسب بعد از پخش صحنه برود، روی زمین خواهد بود.

اگر چوپان قبل یا در حین مبارزه با غریبه مورد حمله قرار گیرد، وضعیت فوری تحت تعقیب به دست می آید و در نتیجه ماموریت شکست می خورد.

اگر آرتور در حالی که سوانسون بر پشت اسب است شلیک کند، دومی از خواب بیدار می شود و می پرسد چه خبر است.

اگر بازیکن با سوار شدن سوانسون به قسمت قرمز نقشه الیزابت غربی برود، کل منطقه به جز بلک واتر بدون تخم ریزی هیچ گونه پینکرتون آزاد خواهد بود. با این حال، کاوش در نیو آستین غیرممکن است، زیرا تک تیرانداز نامرئی همچنان بازیکن را در صورت تلاش برای ورود به قلمرو مذکور، می کشد.

این همچنین به بازیکن اجازه می دهد تا چالش Horseman 9 را کامل کند.

پس از سوار شدن سوانسون بر پشت اسب خود، بازیکن می‌تواند همه گوسفندها را بکشد و پوست کند، که برای برآورده کردن تمام نیازهای تله‌گذار کافی است.

در حالی که سوانسون روی آن قرار دارد، آرتور می‌تواند سوار اسبش به داخل و اطراف کمپ شود، بدون اینکه دستور پیاده‌شدن از اسب به او داده شود.

آرتور می‌تواند از سوار کردن سوانسون روی اسب خود اجتناب کند و به سادگی با سوانسون روی شانه‌اش به کمپ برود، اگرچه انجام این کار بسیار بیشتر طول می‌کشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این صفحه را به اشتراک بگذارید

از طریق پلتفرم های زیر این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Telegram
Facebook
X
Threads
WhatsApp
Email

حمایت

امیدوارم از سایت ما خوشت اومده باشه. از اونجایی که سعی کردیم محتوای سایت به صورت رایگان برای شما قرار داده بشه، ممنون میشم با دونیت و حمایت از طریق لینک زیر به ما کمک کنید که روز به روز پیشرفت کنیم.