The Spines of America

ORCELGAME.IR

” من به شما خواهم گفت… باب کرافورد پیر و پسرانش به تازگی یک کالسکه دزدیده شده زیبا از ایالت بالا خریدند. در انبار آنهاست حالا تو برو آن را بگیر… و بعد ما می توانیم با هم کار کنیم. “

Seamus

The Spines of America یک ماموریت در Red Dead Redemption 2 است.

بازی

فصل

Chapter 2 - Horseshoe Overlook

شروع

Emerald Ranch

پایان

Emerald Ranch or Horseshoe Overlook

داده شده توسط

Hosea Matthews

مکان

Carmody Dell, The Heartlands

جایزه ها

$82.50 Ability to sell wagons to Seamus

دید کلی مرحله

شیمس، آرتور و هوزی برای اثبات اعتبار تجاری خود به حصار امرلاد رنچ، تلاش می‌کنند تا کالسکه‌ای را از باب کرافورد پیر در کارمودی دل سرقت کنند.

داستان

آرتور به مزرعه زمردی خواهد رسید. Hosea در حال صحبت با سیموس دیده می شود. Hosea به آرتور خوش آمد می گوید و Seamus را به عنوان شریک تجاری جدید آنها معرفی می کند. سیموس به هوزه می گوید که با اعتماد به آنها مشکل دارد و معتقد است که آنها آماتور هستند. Hosea سیموس را متقاعد می کند که او و آرتور می توانند خود را به او ثابت کنند. سیموس از آنها می خواهد که یک کالسکه دزدیده شده را که توسط پسر عموی او به نام باب کرافورد خریداری شده بود، بدزدند و اگر آنها بتوانند به وظیفه خود برسند، سیموس اعلام می کند که حاضر است با آنها تجارت کند. سیموس به آنها می گوید که کرافورد در اطراف کارمودی دل زندگی می کند. سیموس بیان می کند که کرافورد در خانه اش پول دارد و اگر دوست داشته باشند می توانند پول را بگیرند. سیموس به آنها می گوید که کسی را نکشند. هنگامی که آرتور و هوزه به خانه می‌رسند، بازیکن حق دارد در طول روز یا شب دزدی کند.

اگر بازیکن در طول روز دزدی را انتخاب کند، Hosea حواس باب کرافورد و پسرش باب کرافورد جونیور را پرت می‌کند. آرتور می‌تواند وسایل خانه را بدزدد و پس از غارت خانه، آرتور به انباری می‌رود که کالسکه استیج در آنجا پنهان شده است. پس از آن، باب کرافورد و پسرش به داخل خانه برمی‌گردند و هوسیا به انبار می‌رود. زمانی که باب کرافورد جونیور با کالسکه از انبار خارج می شود، صدایی را می شنود و متوجه می شود که آنها کالسکه را می دزدند. آرتور و هوزه سوار می شوند و به مزرعه زمرد برمی گردند.

اگر بازیکن تصمیم بگیرد در طول شب برود، کرافوردها می خوابند. آرتور می تواند اشیاء و پول را از خانه بدزدد، و می تواند باب کرافورد را از خواب بیدار کند و قبل از اینکه او را بیرون بزند، او را تهدید به دریافت پول اضافی کند. وقتی غارت خانه تمام شد، آرتور با هوزیا (که در حال رانندگی کالسکه دزدیده شده است) از جلو ملاقات می کند و آنها به سمت سیموس در مرتع کشاورزی امرالد برمی گردند.

اهداف مدال طلا

  • Loot everything from Carmody Dell.
  • Don’t get spotted.
  • Deliver the wagon to Emerald Ranch within 1 minute and 10 seconds.

فوت شدگان

  • باب کرافورد پدر – (اختیاری) می تواند توسط آرتور کشته شود.
  • باب کرافورد جونیور – (اختیاری) می تواند توسط آرتور کشته شود.

شکست ماموریت

ماموریت شکست خواهد خورد اگر بازیکن:

  • حمله کند، او را بکشد، یا رها می کند.
  • به شیمس حمله کند، بکشد یا تهدید کند.
  • به قانون هشدار دهد؛
  • به کرافوردها قبل از موعد هشدار دهد.
  • کالسکه را از بین ببرد یا رها کند.
  • کارمودی دل را ترک کند.
  • اسب خود را  بکشد یا رها کند.
  • بمیرد.

چیزهای بی اهمیت

اگر پخش کننده از کات سین اولیه رد شود، ممکن است صدا دچار اشکال شود و در حین بازی شنیده شود.
اگر بعد از کات سین دنبال شود، سیموس در حصار خود سیگار می کشد.
وقتی از بازیکن خواسته می شود که از کارمودی دل بیرون بیاید و بدون شکست در ماموریت، مستقیماً به خانه برود، می تواند Hosea را نادیده بگیرد.
اگر بازیکن تصمیم بگیرد که در شب از خانه غارت کند، یک جعبه مخفی در زیر تخت باب کرافورد وجود دارد که حاوی 150 دلار است که کل مبلغ را تقریباً 400 دلار می کند. فقط در صورتی در دسترس است که بازیکن تصمیم بگیرد کرافورد را تهدید کند. با این حال، او تنها در صورتی انبار زیر تخت را فاش می کند که آرتور قبلاً بقیه پول را در سراسر خانه دزدیده باشد، در غیر این صورت می گوید که در صندوق اتاق خواب، کمد پسران یا مکان دیگری از دست رفته است، و در عوض پول آنجا خواهد بود. .
اگر باب کرافورد پدر در حین دزدی مورد سوء ظن قرار گیرد، با پرسیدن از آرتور “آیا کسی تو را به این کار انداخته است؟”
اگر هر دو کرافورد را می‌توان برد، اما نمی‌توان آن‌ها را روی اسب گذاشت.
بازیکن می تواند کرافوردها را در طول ماموریت بکشد، اما باعث از دست دادن افتخار می شود. همچنین به یک شاهد هشدار می دهد که آیا این رویکرد در طول روز بوده است یا شب و Hosea به بازیکن دستور می دهد که آنها را از گزارش دادن به قانون باز دارد. همین امر در “تبلیغات، هنر جدید آمریکایی” صدق می کند.
بازیکن برای تکمیل ماموریت مجبور نیست خانه را غارت کند. در عوض، آنها می توانند مستقیماً به انبار بروند و سوار کالسکه شوند، که منجر به تغییر هدف ماموریت از “Sneak Up to Carmody Dell” به “Wait for Hosea to the Stagecoach” به “Return the emeral Ranch” خواهد شد. “.
هوسیا نیز ناامیدی خود را با گفتن “خوب، پس خانه را فراموش کن. بیایید مربی را برداریم و از اینجا برویم” ابراز ناامیدی می کند.
اگر بازیکن در طول روز خانه را غارت نکند و Hosea را در حال انجام درمان ستون فقرات خود قبل از رفتن به انبار با کالسکه تماشا کند، ناامید خواهد شد.
اگر بازیکن بی‌صدا کرافوردها را در طول شب بکشد، به شاهدی هشدار نمی‌دهد و Hosea به آن واکنش نشان می‌دهد.
اگر بازیکن کرافوردها را در طول روز که هوسیا خود را به آنها معرفی می کند بکشد، نسبت به آن واکنش نشان می دهد و شاهد را آگاه می کند.
اگر کرافوردها هنگام انجام درمان در طول روز، بازیکن را ببینند، به بازیکن و Hosea حمله خواهند کرد. اگر بازیکن هنگام دستگیر شدن آنها را بکشد، Hosea آنها را به خاطر پنهان ماندن سرزنش می کند. اگر بازیکن آنها را نکشد، Hosea را می کشد و در نتیجه ماموریت شکست می خورد.
بلافاصله پس از انجام ماموریت، تمام فنس ها به طور موقت از دسترس خارج خواهند شد. با این حال، بازیکن همچنان می تواند واگن های دزدیده شده را به Seamus تحویل دهد.
پس از ماموریت، هنگامی که برای اولین بار از سیموس بازدید می شود، در مورد سرقت نظر خواهد داد.
اگر بازیکن بعد از ماموریت از ولنتاین دیدن کند، ممکن است برخی از افراد در مورد نحوه سرقت باب کرافورد قدیمی صحبت کنند.
اگر بازیکن پس از انجام ماموریت به کارمودی دل برگردد، باب کرافورد پدر به آرتور می‌گوید که دارایی خود را ترک کند و او گاهی یک Repeater یا Cattleman Revolver با خود حمل می‌کند تا آنها را تهدید به ترک کند. همچنین، یک سگ ظاهر می شود و پارس می کند تا به کرافورد هشدار دهد که شخصی در ملک است.
اگر بازیکن به خانه بازگردد، Carbine Repeater که در اتاق خواب یافت می شود، در طول و بعد از ماموریت غایب خواهد بود.
برای کسب مدال طلا، این ماموریت بهتر است در شب انجام شود، زیرا می توانید به سادگی از درب ورودی از خانه خارج شوید، سوار کالسکه شوید و سپس به سمت Emerald Ranch بروید تا آن را تحویل دهید. در طول روز، باید مراقب باشید که هنگام خروج با مربی، لک نشوید، که به طور قابل توجهی زمان بیشتری می برد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این صفحه را به اشتراک بگذارید

از طریق پلتفرم های زیر این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Telegram
Facebook
X
Threads
WhatsApp
Email

حمایت

امیدوارم از سایت ما خوشت اومده باشه. از اونجایی که سعی کردیم محتوای سایت به صورت رایگان برای شما قرار داده بشه، ممنون میشم با دونیت و حمایت از طریق لینک زیر به ما کمک کنید که روز به روز پیشرفت کنیم.